nedeľa 25. októbra 2009

OPRAVA VÁŠHO IPHONE 3G, 3GS iPhone 4, 4S

Neviete si poradiť s opravou svoj IPHONE 3G, 3GS a iPhone 4, 4S ??

Nezúfajte !! MY Vám ho opravíme !!

Opravu máte zdarma,  ak si objednáte niektorý z našich tovarov.

Ak máte záujem o opravu tak napíšte na email : objednavky.opravy@gmail.com

alebo volajte na tel :0915950639



1. Máte rozbité len sklíčko - musíte meniť komplet predný panel
Na našej internetovej stránke si objednáte náhradné sklíčko (predný panel)  na iPhone 4 alebo 4S za akciovú cenu 80 eur !
V bežnom prípade musíte nájsť niekoho kto Vám to urobí. Oprava je dosť technicky náročná. Obvykle za viac ako 50 Eur.
V našom servise poskytujeme výmenu ZDARMA v akciovej cene 80 eur.

Teda ak si objednajte od nás nejaký náhradný diel tak dostanete opravu zadarmo !!
Sklíčko nepredávame bez servisovania, ale ak by ste ho chceli tak napíšte alebo zavolajte a my Vám ho predáme za zvýhodnenú cenu.
Opravy nerobíme kvoli technickej náročnosti a tiež kvoli tomu, že je 98% pravdepodobnosť, že sa Vám samotná výmena nepodarí na prvykrát zrealizovať uspešne.


2. Máte rozbité sklíčko a LCD - nereaguje na dotyky !
Na internete si objednáte sklíčko spolu s digitalizérom (dotyková vrstva) do 80 Eur .
Keď si kúpite náhradný diel u nás tak máte opravu zadarmo. Napíšte alebo zavolajte a my Vám to opravíme zadarmo /ak si objednáte nahradný diel od nás/.
T.c : 0915950639 ( Orange ) 

Email: objednavky.opravy@gmail.com
Rekapitulácia:
80 Eur ( Náhradný diel ) + 0 Eur ( oprava/servis zdarma ) = 80 Eur

Keď to zoberete k operátorovi tak Vám povedia, že Vám záruka skončila a celú opravu si budete musieť hradiť sám. Obvykle nevedia dopredu kolo to bude stáť.
Zaúčtujú si poštovné, skladné po oprave, zakúpené diely, prácu, a ďalšie bohvie aké veci.
Dokopy Vás to výjde približne:

200 Eur čiže --- ušetríte 60 % !!!!

Čo v porovnaní s predchádzajúcou sumou ( 80 eur je viac ako polovica !!

KONTAKT : 0915 950 639
Bratislava - Bardošová 17 (Kramáre)

62 komentárov:

  1. Dobry Den!
    Spadol mi iphone 3gs do vody.nieco je zo zakladnou doskou.da sa opravit?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kazdopadne treba sa na to pozriet...mozno by sme vedeli s tym nieco urobit...prosim zavolajte mi na 0915950639

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no tak tiez my iphone spadol do vody a povedali ze je v predeli tak saom sa pustil do rozoberania. Rozobral som ho do srubky bol zaoxidovany pouzil som sprai na kontakty a jemne vatou to pretieral az som to vycistil poskladal a fachci ako novy len mi nefunguje fotak a to je banalna vec ktoru som objednl bude to normalka. tak tu je moja skusenost mozno to vam pomoze

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ..pekny den prajem rozobral som iPhone 3GS do posledneho srobika (podla youtube) to slo celkom lahko...horsie je ze naspat som to uz nezvladol,vedeli by ste mi to poskladat dokopy,,,snazil som sa vymenit novy kryt....

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mam problém po výmene zadného krytu po poskladaní mi nejde pri telefonovaní slúchadlo
    inač všetko funguje až na sluchadlo.da sa opravit?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mam na iphone take pasiky na obrazovke nefunguje lavy raproduktor prosim o cennik
    ak by sa to dalo opravit

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dal by sa opravit iphone 3g su na obrazovke pasiki a nefunguje reproduktor resp. chrapci
    prosim o cennik

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahojte chcem sa spytat kolko asi stoji oprava blokovacieho tlacidla na iphone 3g ????

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dobrý den,
    ak mate pasiky na obrazovke ci uz zvysleho alebo horizontalneho charakteru...jednoznacne tu ide o vymenu LCD displeja...co stoji okolo 60 euro aj s flex kablom aby ste mohli bezproblemovo nastavovat jas, kontrast a svetelnu vyvazenost displeja...

    P.S.: Oprava blokovacieho tlacidla stoji do 20 euro...

    Vsetky opravy riesime na tel. cisle 0915 950 639

    Pekny den

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dobry den. Mam problem s iPhome 4. Pri telefonovani ma druha strana nepocuje a pri hovore mi to velmi neprijemne praska. Ale ak telefonujem cez internet cez aplikaciu skype je vsetko O.K. Cize mikrofon aj reproduktor je v poriadku. Softver som prehadzoval ale nepomohlo. Co by mohlo pomoct? Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám ten istý problem ale ak volam a zapnpnem hlasovy odposluch je vsetko ok tiež neviem kde je chyba

      Odstrániť
  11. Dobrý den, potreboval by som vymenit zadný kryt na 3GS cierny za biely,mozete mi povedat kolko ma bude u vas stat vymena aj s origo krytom?
    Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dobrý den,
    vymena zadneho krytu aj s prácou stoji 50 euro...telefonik ale treba nechat 1-2 dni u nas aby sme si boli isty ci je vsetko v poriadku...
    v pripade opravy volajte 0915950639
    alebo emailujte na objednavky.opravy@gmail.com

    Pekny den

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dobry deň, potreboval by som vymenit zakladnu dosku na 3GS 16G + baterka, pri nabijani zo siete mi odpalilo zakladnu dosku a zaroven bateriu. Co by to stalo??? Dakujem za odpoved.

    Kamil SV/BA

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dobrý vecer,
    tazko povedat ci Vám to odpalilo vsetko...treba sa na to pozriet...skuste mi zavolat na 0915950639...ak je to to co pisete mam tu jednu 3GS dosku...celkovo vsak asi 150 euro...ale vravim...nutna je dosledna diagnostika...

    CHcem preto upozornit a zaroven poprosit vsetkych domacich majstrov aby nerozoberali svoje iphony...lebo u nas je diagnostika zdarma...!!!

    Pekny vecer prajem

    OdpovedaťOdstrániť
  15. dobry den, mal by som sa s Vami poradit ako sa dostanem z Itunes po pripojeni iPhone spat do normal menu v rezime normal pretoze nejde mi ho zapnut ani po restartovani nieco s nim bude....

    dakujem viete mi poradit...??
    kirentus@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Zdravim,

    Vlastnim Iphone 3GS a mam takyto problem: ON/OFF tlacitko a Tlacitko regulacie hlasitosti (strieborne vrsky) mi odpadli ked mi spadol telefon a som ich uz nenasiel. Tlacitka funguju. Da sa to nejako opravit respektive musim kupit obe tlacitka?

    Kolko by stala oprava ?

    Dakujem pekne
    dtomovcik@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. nefunguje mi reproduktor na iphone 3gs... kolko by asi stala oprava? reproduktor stoji asi 9e... dakujem...

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Zdravim, na iPhone 4 mi ide slabo spodny lavy a vrchny reproduktor. Pravy spodny hra super. Aky tam je problem. Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  19. dobry den iPhone 4 ma zo spodnej strany iba 1 reproduktor na prevej strane a na lavej je len tak mriezka, alebo su dva repro a jeden mi nefunguje? dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  20. DOBRY den mam iphone 3g nefunguje wifi. Pravdepodobne prehriaty primac. Dalo by sa to vymenit a kolko by to stalo a boli by s tym niake komplikacie? Dakujem za odpoved.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Rozbil som sklicko, dotykovu ploch a display na iPhone 3GS 16GB. Kolko stoji oprava ? dik

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Dobrý vecer

    oprava vyjde do 100 euro...prosim kontaktujte ma na 0915950639

    Vladimir

    Wifi problemy neopravujeme vzhladom na vazbu na maticnu dosku...

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Zdravim.Na iphone 3g som menil zadny kryt a ked som ho poskladal naspat tak sa už nezapol.Vobec netušim čo s stym je.Nejake napady?

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Moze to byt cokolvek...skuste nam to poslat do bratislavy, my sa na to bezplatne pozrieme...diagnostika je zdarma...prosim volajte na 0915 950 639

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Zdravím, zmokol mi iPhone 3GS, všetko funguje normalne, tlačítka, aplikácie, ale odišlo mi podsvietenie, čiže aby som niečo videl musí mi na display svietit slnko alebo svetlo...trebalo vymeniť celý display?

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Dobry vecer, na iphone 3g mi odislo telefone slúchadlo.Chcel by som sa spytat co by stala oprava.


    Diky

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Dobry vecer, na iPhone 3G mi nejde BT/wifi/GPS vobec nenajde ziadny signal. Co moze byt pricinou, pripadne co by stala oprava. Dakujem velmi pekne ;)

    Ale predpokladam ze ako ste uz napisali vyssie ze wifi problemy neopravujete.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. zdravim, viete mi povedat cenu akcelerometra resp. gyroskopu aj s vymenou na IP4?Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Dobry den chcel by som sa opytat ci by ste vedeli downgradovat ipad basseband na ip3g a ak ano kolko by to stalo ?

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Dobrý dne, mam iphone 3G. Prestal mi nabijat a vobec nekominikuje s pc. Po napojeni k nabijacke sa zobrazi len uvodne logo (jablcko) a dalej nic. Nejde ani restart. A z horneho reproduktoru pocut jemne piskanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. dobry vecer, mam i phone 4 a trosku sa vykupal v coca-cole. Nejde mi zapnut, ked ho dam na nabijacku tak ukazuje aby som ho pripojila k i tunes, ale ak to spravim tak sa nic nedeje a len mi to jablcko pomaly blika.
    Vedeli by ste to opravit, pripadne mi povedat pribliznu cenu? dakujem
    mail zinny@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Dobrý deň,
    mám problém s Iphone4. Pri telefonovaní ma vôbec nie je počuť, ja počuje všetkých, ale mňa nepočuje nikto. Mikrofón je v poriadku, pri nahrávaní na diktafón je zvuk v poriadku, bez akýchokoľvek šumov. Problém bude teda asi niekde inde. Stretli ste sa s niečím podobným? Koľko by vyšla oprava? Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Dobry den, mam problem na mojom iphone 3g nefunguje wifi a bluetooth. priecinok kde je wifi svieti na sivo a bluetooth sa zapne ale nevyhlada ine zariadenie a ani to zariadenie iphone. Da sa to niejako opravit?

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Dobry den,

    Mam iphone 3GS a mam problem s aktivaciou telefonu po restore. Nejde ho aktivovat ani cez wifi ani cez iTunes. Pri pokuse o aktivaciu cez wifi pise, ze apple server nie je momentalne dostupny a cez iTunes pise, ze SIM karta nie je vlozena (a pritom tam je). Neviem co s tym mam robit, vedeli by ste mi s tym pomoct?

    Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Dobry den

    Prosim vas nejde mi updatnut Iphone mam tam stale verziu 4.2.1 A ked dam chceck for upgrade tak mi to vypise "This version of the iphone software (4.2.1) is the current version.Prosim vas pomozte mi ak by sa dalo.

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Dobrý deň,
    Chcel by som sa spýtať či by sa nieako dal opraviť iPhone 3G ,spadol mi a nefunguje tlačítko na jeho odblokovanie ,dalo by sa to opraviť? A koľko by to asi stálo?

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Nefunguje mi jeden z dvoch reproduktorov dole pri dokovacom konektore... čo by vyšla oprava? Jedná sa o Iphone 3GS

    OdpovedaťOdstrániť
  38. dobry den chcem sa spytat kolko stoji vymena dotykoveho displeja bez LCD na iphone 4s ?

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Dobry vecer,

    vymena tlaxidla na zablokovanie mobilu stoji 25 eur - cena pre iPhone 3G,
    na iPhone 3G a 3GScje len jeden reproduktor!!! na lavej strane... na pravej strane je mikrofon...

    a VYMENA PREDNEHO PANELA NA IPHONE 4 stoji 100 eur,
    je komplet dotykove sklo LCD retina displej a okolity ochranny plast

    v pripade akehokolvek zaujmu o opravu ma prosim kontaktujte na

    0915 950 639

    Dakujem a ostavam s pozdravom

    Vladimir

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Kolko by stála výmena sleep button, tlačidiel na zvýšenie a zníženie hlasitosti a výmena zadného krytu všetko na iPhone 3g.

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Oprava by vysla do 50 eur, mobil by ste mali hotový do 24 hodín...v prípade zaujmu volajte na

    0915950639

    Vladimir

    OdpovedaťOdstrániť
  42. zdraviim vas.mam iphonu 4 iOS 5.0.1,vykonal som jailbreak,fachci az na jednu vec.neviem cim to moze byt,ci dakou aplikaciou abo cim,ale ked volam,tak ma dotycny nepocuje a ak hej,tak strasne potichu.mam tam sb settings,bb,barrel,winterb.a par este.moze to byt aj tym?dajte vediet.
    ci uz na handrak@azet.sk
    alebo na t.c.0915163246
    dakujem pekne este raz.

    OdpovedaťOdstrániť
  43. dobry den,
    asi sa mi pokazilo tlačitko na zapnutie/ zablokovanie kolko by stala oprava?

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  45. dobry chcem sa opytat kolko by stala oprava bluetoth ked ho zapnem ukazuje my ze ide ale nejde

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Dobrý den...vymienal som baterku a ked som ho znova poskladal nejde mi reprak ani ked telefonujem ani pri pesnicka no ked dam sluchadla ide mozte mi poradit ako to dat dokopy bez toho abi som musel ist do servisu?

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Dobrý kolko stojí zakladna doska na 3g.

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Zdravím, mám 3gs a po restore a upgrade na najnovsiu verziu mi nejde aktivovat. Neviete co s tym, a kolko by vysla oprava? Dakujem, K.

    OdpovedaťOdstrániť
  49. dobry den. mam problem s iphone4. vypadava mi mikrofon pocas hovoru. vraj to sposobuje microfon na vrchu telefonu. je mozne to nejak odstranit problem ??? budem vdacny za kazdu radu. dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  50. dobry den spoadol mi mobil do WC :D nechal som ho rozobraty vysusit a ide vsetko okrem sluchadla ked telefonujem ani inak nejde stači to len este vysusit alebo tam treba nove sluchadlo ? dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  51. dobrý deň, stalo sa mi že som si dal heslo telefonu a som ho zabudol, takže neviem odblokovať vlastne telefon. Čo mám urobiť aby som to nejako opravil?

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Mam problem s mojim Iphone 3G ked som ho chcel predat tak som dal vimazat vsetky udaje. Potom na telefone zacala svietit znacka apple (to jablko)a svieti tam uz cca 5 dni a furt nic. Tak som ho vypol a potom zapol a chvilu svietil displej na zeleno a potom zase zacala svietit znacka apple. Prosim odpoved na email: marko225511@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Ked iphone 3gs pripojimm na nabijacku ukazuje mi ze ho mam pripojit k itunes a ked ho pripojim k itunes zacne blikat logo apple, neviete co stym je ? dakujem tu je moj mail foster45@pobox.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Dobry den, padol mi Iphone 4 do vane ale do 5 sekund som ho vybrala a vyfenovala. nefunguje mi vsak zvuk. neviete kolko by stala oprava? resp. bude to vobec fungovat?

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Dobry deň, mám taky problem mam iphone 3G a pred nedavnom sa mi uplne vybil az sa vypol ,p otom som ho dala na nabijacku ako vzdy ale ked som sa za hodinu vratila tak tam svietila stale baterka a nezapol sa... odvtedy mi vobec nejde zapnut ani nabit, stale mi ukazuje len tu bateriu... neviem co by s tym mohlo byt vedeli by ste mi s tym nejako poradit??

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Dobrý deňneviete kde by sa dal kupiť zakladná doska na Iphone 4?

    OdpovedaťOdstrániť
  57. dobry den,nejde mi wifi na iphone4.vymenili mi aj antenu na wifi no nic.tak co sa da este robit?

    OdpovedaťOdstrániť
  58. dobrý deň keď sa mi pokázilo to nabíjanie nejde nabiť mám iPhone 4S koľko bude asi stáť oprava ?

    OdpovedaťOdstrániť
  59. dobry den predavate aj zakladne dosky na iphone 4s?

    OdpovedaťOdstrániť
  60. dobrý deň, nastal u mňa taký problém keď volám a chcem cez reproduktor druhá strana má vobec nepočuje, už som reštartla fon aj nastavenia, fon je ešte v záruke tak by som sa nerada do neho vŕtala. ide o iphone 5s

    OdpovedaťOdstrániť