utorok 1. septembra 2009

Máte zablokovaný iPhone ?

Máte zablokovaný iPhone ? Nevadí !

Pri odblokovaní sa jedná o trvalé odblokovanie iPhone 4, 4S, 5 pre použitie s akoukoľvek GSM SIM kartou akéhokoľvek lokalného operátora v rámci sveta.

Pokiaľ chcete, aby som Vam odblokoval iPhone 4 4S 5  musíte vedieť z akej krajiny a z od akého operátora bol kupovaný. Povedzme, že máte iPhone 4S kupovaný zo slovenského TMobilu/Tcomu.

Pre trvalé odblokovanie mi pošlete IMEI číslo zariadenia (15 - miestne) a platbu na náš učet.

GARANTUJEME ODBLOKOVANIE DO 24-72 HODÍN OD PRIJATIA PLATBY.

Pre bližšie informácie a možnostiach odblokovania mi prosím volajte na 0915950639

Niektoré možnosti pre odblokovanie:

USA siete: ATT, VERIZON, SPRINT

UK siete: VODAFONE UK, O2 UK, 3 UK, ORANGE UK, TMOBILE UK

TAKTIEŽ aj pre vybrané siete operátorov ÍRSKA, NEMECKA, ŠPANIELSKA, ŠVAJČIARSKA, NEMECKA, ŠVEDSKA, FÍNSKA


Ak máte záujem o trvalé odblokovanie, tak napíšte na email : objednavky.opravy@gmail.com

KONTAKT : 0915 950 639
Bratislava : Bardošová 17 (Kramáre)
Prešov : Jiráskova 56A (Švaby)

5 komentárov:

  1. chcela by som sa spytat,ze ak mam uz davnejsie JB-nuty iphone (3g 8gb) a chcem ho cez itunes updatnu na verziu 4.0 (teraz mám 3.1.2) tak sa mi iphone zablokuje,dá sa stym potom niečo spravit,treba ho odznova JBknut????

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj,ja by som sa chcela spytat ci viete odblokovat iphone 3gs s najnovsim softverom. telefon este nebol pouzivany, bol kupeny cez internet a je zablokovany na anglicky orange. ak viete poprosim aj cenu. dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a 4ku by si vedel je zablokovana na 21 957 788 munut

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vie tu niekto ulocknut iphone 3gs na rakuskeho operatora s os ios 6.1.3 jb neodonkol

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj.kulil som iphone4 z nemecka je možné ho neak publikovať?? Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť